18 Şubat 2014 Salı

St Tropez At The Beach Katharina Damm Topless Bikini Davetler

İşte Katharina Damm onu üstsüz göğüsler kapalı gösteren ve sadece St Tropez bir sahilde küçük bir bikini altları giyiyor. Katharina Damm iyi film "Blue Crush" ve "Rich Kids" ve Jared Leto kız arkadaşı olduğu için bilinen 23 yaşındaki Danimarkalı model / oyuncu. Ve, Katharina Damm lanet iyi bir vücudu var ama implantları böylece bir noktada eksi algılandı. Ben bu paparazzi candids Anneler Günü'nde alınmıştır düşünüyorum çünkü onunla üstsüz eski bayan kim olduğunu bilmiyorum ama ben bir anne olduğunu varsayarak yaşıyorum, dilek güzel. Anneler Günü'nde plajda bir araya Evet, anne ve kızı üstsüz. Ve bunun göz göre bu iki aynı pkace kendi boob iş var ve aynı doktor tarafından yapılır. Ama annem göğüsleri enjekte edilecek silikon çok daha kübik santimetre tercih etmiş görünüyor. Tadını çıkarın! Büyütmek için resimlerin üzerine tıklayınız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder